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Tema: Blender 2.43 :: Release y avances

  1. #151
    BlenderAdicto Avatar de Caronte
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    Cita Iniciado por Klópes Ver mensaje
    Perdóoon quise decir Mays+G (en modo edición)
    Anda ahora me entero de eso Qué bueno
    "Algún día todo será digital". Caronte.
    Mi web: NicoDigital.com

  2. #152
    Tresmiltornillero Avatar de Leander
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    ¿el qué? ¿estas hablando de lo que han metido a una CVS? ¿o también esta en la oficial?

  3. #153
    Moderador Avatar de Klópes
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    Cita Iniciado por Leander Ver mensaje
    ¿el qué? ¿estas hablando de lo que han metido a una CVS? ¿o también esta en la oficial?
    Lo tienes en todas, carajo. Tú haz mays+G y lo veras.
    ...y estaba superbueno.
    Y miré su perfil. Y vi que era amigo de Daniela. Puaf.


    Dos niñas en el parque

    no se elevará, nunca más

  4. #154
    · Avatar de pedropp
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    adiós cvs ....
    hola svn
    ___________________________

    de Ton Roosendaal
    para bf-blender developers
    fecha 21-mar-2007 16:49
    asunto [Bf-committers] Subversión to come!

    Hi,

    Find below an announcement of Marco, blender.org system admin who's
    working on migrating servers and refreshing all software and tools.
    Basically he likest to know if we're ready for a move!

    -Ton-

    -----------------

    Hi All,

    Last 2 weeks I have been working on moving and upgrading our GForge
    installation. So far so good altough GForge isn't the most
    user/developer friendly application around. Anyway; the biggest change
    is going to migrate from CVS to Subversión. This has been requested
    several times by developers and has been part of the plan, though it
    has not been well commúnicated. So what's going to happen...

    We will move from CVS to Subversión if there are no showstoppers!.
    Subversión has some substantial advantages over CVS for both developers
    and sysadmins which are very welcome.

    All repositories will be migrated keeping history intact and available
    via viewvc from within GForge. Ssh access as we know it will be
    dropped, keys will be dropped and instead the GForge username, password
    will be used to gain access to the Subversión repository over https.
    Anonymous repository access will be granted to projects that desire
    this.

    Each repository will have the same (well defined) standard layout:

    branches - For development branches
    tags - For snapshots
    trunque - Main development

    Sofar the bf-blender repository have been migrated, amongst several
    others, during the testrun and with success. I know the information is
    quite limited for now but if there are reasons to believe this not
    being a good move I would like to discuss this now.

    For more information on Subversión please read
    http://svnbook.red-bean.com/

    Kind regards,

    - Marco

    ------------------------------------------------------------------------
    --
    Ton Roosendaal Blender Foundation ton@blender.org
    http://www.blender.org

  5. #155
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    ¡Qué bien!
    ¿qué significa?
    ...y estaba superbueno.
    Y miré su perfil. Y vi que era amigo de Daniela. Puaf.


    Dos niñas en el parque

    no se elevará, nunca más

  6. #156
    El Programador
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    que para descargar el código utilizaremos svn en vez de cvs, son más cambios internos, ya que svn es una evolución del cvs.

    Para más explicación en blendiberia "programando en blender" XD

  7. #157
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    ¡Aaah!... o sea, que te guardas secretitos... vaya, vaya, pues yo tampoco diré nada de los rayos.

    Mars, te envío un privado.
    ...y estaba superbueno.
    Y miré su perfil. Y vi que era amigo de Daniela. Puaf.


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    no se elevará, nunca más

  8. #158
    El Programador
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    Sin fotones no me gustan :P

  9. #159
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    Pues son ondas
    ...y estaba superbueno.
    Y miré su perfil. Y vi que era amigo de Daniela. Puaf.


    Dos niñas en el parque

    no se elevará, nunca más

  10. #160
    El Programador
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    Pues según el título que aparece en http://iparty9.aditel.org/?page_id=11
    es Viernes 13, 23:00-00:00: Charla Blendiberia. Klópes: Rayos y fotones

    Y encima detrás de la mia, en que la gente ya estará lo suficientemente dormida XD

  11. #161
    · Avatar de pedropp
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    Nicholas Bishop 2007/03/21 07:33:04 CET
    == Multires ==

    Added an option to choose between Catmull-Clarque and simple subdivisión when adding a level. This setting applies only to how the level is created; any changes to lower levels are still propagated to the top level using Catmull-Clark.

    Campbell Barton 2007/03/21 14:47:20 CET
    replaced face sort by Z with randomize (Ctrl+F menu)

    Ton Roosendaal 2007/03/21 21:40:18 CET
    Small feature for Referenced Library debugging:

    In Outliner, shift+clik on item with [Li] icon, gives name of Library file

    Matt Ebb 2007/03/22 02:40:28 CET
    * Added a slot for scripts to appear in the Render menú. The script category for
    render scripts was already there, but strangely they were only accessible from
    the script menu.

    .
    "La vida es como el tetris, cuando llegan los palos no sabes como encajarlos"
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  12. #162
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    hola!soy un nuevo pollo que se ha bajado el blender sin tener ni zorra de como va.jejeje
    he podido hacer algo sin sentido y eso
    voy a mirar los tutoriales aer si me aclaro

  13. #163
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    suerte y bienvenido a ver si te hacercas a Blendiberia que aprenderas :P

  14. #164
    · Avatar de pedropp
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    Brecht Van Lommel 2007/03/22 21:32:20 CET
    Added "Pak Charts" function in the UV editor, using Campbell's new box packing code.

    Ton Roosendaal 2007/03/23 14:12:12 CET
    patch 5341 by Juho

    This adds option to show camera angle instead of camera lens value.
    (Complete revised patch...)

  15. #165
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    Re: Blender 2.43 (Release y avances)

    Ojala que Nicholas implemente luego el uso de máscaras en el sculpt mode.

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