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Tema: Hash's animation Master 2006 v13 0 Release y avances

  1. #16
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    Animationmaster Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Retomo este hilo para hacer una pregunta tonta y offtopic de la muerte del tema del hilo (creo queno vale la pena abrir un hilo nuevo por esto)
    Llevo un rato buscando, recuerdo de un link a una web de una empresa alemana que dejo Shazam. Esta empresa trabajaba con Hash, (sino no la habrias dejado, porque recuerdo que el tema iba por ahí)...
    Soulcage Department es la empresa y sigue trabajando con Hash Animation:Master

    ...
    Obtén enseñanza tradicional en arte y cine. Los ordenadores solo son herramientas. Ellos no pueden tomar decisiones creativas, y solo pueden crear trabajos tan buenos como tus conocimientos y tu experiencia les permita.
    Victor Navone


    Ser "animador" es un regalo que te ganas y un honor que deben adjudicarte los otros.
    Chuck Jones


    La tecnología no hace las películas, la gente las hace. No eres un animador sólo porque puedas mover un objeto del punto A al punto B. Eres alguien quien le da vida a un personaje, que es algo que el software y la tecnología no puede dar.
    John Lasseter

  2. #17
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Oido cocina.
    Gracias.
    "El anarquismo es la ausencia de líderes, NO ES la ausencia de orden" V

    www.miltrazos.es
    www.andreucampos.com
    http://acayala.blogspot.com

  3. #18
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Cita Iniciado por Sparky
    Retomo este hilo para hacer una pregunta tonta y offtopic de la muerte del tema del hilo (creo queno vale la pena abrir un hilo nuevo por esto)
    Llevo un rato buscando, recuerdo de un link a una web de una empresa alemana que dejo Shazam. Esta empresa trabajaba con Hash, (sino no la habrias dejado, porque recuerdo que el tema iba por ahí)...
    Llevo un rato buscando por todas partes pero no encuentro nada, y no recuerdo el nombre de la empresa.
    Necesitaria echarle un vistacillo a la web (más que yo m jefe, que han hecho el DVD de la demoreel de la empresa y es sospechosamente parecido al de esta otra companyia por lo que yo recuerdo, y no es plan que se vayan los dos juntitos a la próxima feria y se encuentren las dos empresas con las mismas reels, digo yo)

    Si con los datos que doy alguien se acuerda, pues ya sabe, a contestas.
    me parece que es esta.

    http://www.soulcage-department.de

    saludos

    no había visto la respusta de shazam ya que.

  4. #19
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Ya esta la v13.0j:

    Cita Iniciado por Will Pickering en los foros Hash Inc
    Here are links to the v13.0j Installer.


    Windows:
    OSX (Univeral Binary):
    -fixes
    • 0003671: [_Other] #3631 save corruption, makes undeletable attributes. (heyvern) - broken in 13.0i
    • 0003631: [_Other] Error #039 when saving model (KenH) - broken in 13.0i
    • PC Installers correctly installing velvet.shd
    The hair shaders mentioned in this thread are included in in this release.

    Examples prj's to play with: hair.prj and hair_oirg.prj (r-clik and select save-as)
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  5. #20
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Y el tontaina este que acaba de estrenar Internet, modem, cables, ips, bolsas, ganas y nervios todo dentro en la misma cajita después del monazo de estar desenchufado tanto tiempo por segunda vez este año, mecaguen la.. SE ESTA BAJANDO EL UPDATE.



    Ya era hora, que adicción tengo ya dios mio! aaarrrghhh!!

    Os echaba de menos

  6. #21
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    La echada de menos es mutua. Oye, ya estoy de nuevo con el reto del personaje, lo retomé ayer, esta semana enseño avances

    Un abrazo.
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  7. #22
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Lista la K

    Cita Iniciado por WillP en los foros Hash Inc.
    Here are links to the v13.0que Installer.


    Windows:
    OSX (Univeral Binary):
    -fixes
    • 0003340: [Interface] Docked window buttons doesn't display correctly (Mats)
    • 0003807: [_ Not Selected _] SVN file options appearing on object "shortcuts" (willp)
    • 0003802: [_ Not Selected _] Compensate on OL constraint doesn't work in this case, not at time 0. TWO. (bobcroucher)
    • 0003779: [Interface] TWO: tooltips only display a single line of text (Steve)
    • 0003719: [_Other] Trouble saving models out of a project (path alias) (ddustin)
    • 0003781: [_ Not Selected _] SVN getting conflicts in the cp flags field of the model file. (bobcroucher)
    • 0003768: [Timeline/Channel] play range without loop doesn't always replay, with skip frames on. (Noel)
    • 0003728: [Constraints] Null Drawing With Target Picker (jandals)
    • 0003729: [Constraints] Compensate mode broke (jandals)
    • 0003713: [Timeline/Channel] timeline keys not always group selectable (robcat2075)
    • 0003714: [_ Not Selected _] Lost of MUSCLE keyframe data (Emilio Le Roux)
    • 0003731: [Cloth] Crash when deleting a cloth material (KenH)
    • 0003718: [Decaling] decal clip becomes set to 'none' browse dialog wierdness (Steve)
    • 0003723: [_Other] Undo w/deformation box crash (3dartz)
    • 0003710: [_ Not Selected _] No spline-interpolation between keyframes (DeeJay)
    • 0003205: [Plugins] Port Terrain.hxt to Mac (Steve)
    • 0003536: [Timeline/Channel] Camera motion lost when moving from G5 to new Intel based Macs (aprod)
    • 0003641: [Animation] V11 file does not convert properly (geophizz)
    • 0003590: [Animation] TWO: Intel- some channel data loads with Hold Interpolation (jandals)
    • 0003679: [Bones/Rigging] Auto assign bones, used to make cps invisible, on new bones. (Noel)
    • 0003654: [SDK] Cp's going invisible, when they are attached to a newly createt bone (sgross)
    The hair shaders mentioned in this thread are included in in this release.

    Examples prj's to play with: hair.prj and hair_oirg.prj (r-clik and select save-as)
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  8. #23
    Tresmiltornillero Avatar de Leander
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Alaaa cuantos fixes!! ¿se puede saber cuantos quedan pendientes del bugtracker?

  9. #24
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Cita Iniciado por Leander
    Alaaa cuantos fixes!! ¿se puede saber cuantos quedan pendientes del bugtracker?
    Aquí van otros más: La L

    [size=2]
    Cita Iniciado por [/size
    WillP en los foros Hash Inc]Here are links to the v13.0l Installer.


    Windows:

    OSX (Univeral Binary):
    -fixes
    • 0003838: [_ Not Selected _] render .chor/.act with .mp3 sound crashes (willp)
    • 0003837: [Interface] Crash when trying to send toon render shading override (Glen Clarkson)
    • 0002883: [Relationships/Poses] TWO: Problem mirroring the smartskins for Chopfyts eyelid bones (KenH)
    • 0001529: [Rendering] Skin Shader Saturation Level Too High in V12.0f (cosmonaut)
    • 0003821: [_Other] TWO: Crash on loading. Chor range cyclelength and repeatcount related. (jandals)
    • 0003823: [Interface] TWO: #001 crash on right clicking in properties window (KenH)
    • 0003725: [_ Not Selected _] Post effect memory leaque (jandals)
    The hair shaders mentioned in this thread are included in in this release.

    Examples prj's to play with: hair.prj and hair_oirg.prj (r-clik and select save-as)

    This post has been edited by WillP: Yesterday, 10:31 PM

    Obtén enseñanza tradicional en arte y cine. Los ordenadores solo son herramientas. Ellos no pueden tomar decisiones creativas, y solo pueden crear trabajos tan buenos como tus conocimientos y tu experiencia les permita.
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  10. #25
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    M de ¿Mejor? A probarla

    Cita Iniciado por WillP en los foros Hash Inc.
    Here are links to the v13.0m Installer.


    Windows:
    OSX (Univeral Binary):
    -fixes
    • 0003898: [Modeling] two untitled groups, and unselectable green cps (Noel)
    • 0003902: [Modeling] Two untitled groups appear if you undo after loading a project with a selection saved. (bobcroucher)
    • 0003532: [Plugins] unable to undo Duplicator wizard (barney)
    • 0003809: [_Other] TWO: models load dirty continuously (Steve)
    • 0003891: [Modeling] TWO: Untitled groups now do not marque the model as needed to be saved (for muscle) (Noel)
    • 0003478: [_Other] Objects and materials in folder not embedded marked as dirty on load (mouseman)
    • 0003882: [Rendering] render trouble with many stamps on a patch (james)
    • 0003663: [Hair] Wierd lines between copies in a chor (ddustin)
    • 0003885: [_ Not Selected _] When two bones overlap pivot over end, always choose the bone's end. (bobcroucher)
    • 0003875: [Animation] TWO: Undo "paste mirrored" doesn't work (martin)
    • 0003854: [Hair] The Final render doesn't render the hair properly, when using "Direction Variation" >0 (kikiriki)
    • 0003852: [Hair] "cracks" on the final rendering of the thik hair (kikiriki)
    • 0003788: [Animation] Very Negative Keyframes (jandals)
    • 0003865: [Animation] TWO: copy/paste nodes in Timeline screws up (martin)
    • 0002429: [Constraints] Negative aspects of pose sliders don't appear (itsjustme)
    • 0003653: [Rendering] Render crashes with translucency (gsellis)
    • 0003704: [Hair] TWO: Cannot change color of hair using animated targa sequence via a pose (NancyGormezano)
    • 0003687: [Composite] composite window is a tiny sliver (Steve)
    • 0003833: [Cloth] spring system use gives "realtime render" error (mtverbal)
    • 0002732: [Interface] new Windows show up small- (Steve)
    The hair shaders mentioned in this thread are included in in this release.

    Examples prj's to play with: hair.prj and hair_oirg.prj (r-clik and select save-as)
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  11. #26
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Con este último me sale esto:

    ¿te pasa igual?
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Hash's animation Master 2006 v13 0 Release  y avances -corrupt.jpg  

  12. #27
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Cita Iniciado por Leander
    Con este último me sale esto:

    ¿te pasa igual?
    Esta tarde lo miro y te cuento

    ...
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  13. #28
    Tresmiltornillero Avatar de Leander
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Pues si!! Ya furula, descargalo ahora!

    Si tienes problemas te lo paso por email, debe ser una cuestión del checksum.

  14. #29
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Me cagontó, tres días y aun ni he podido instalar la nueva versión

    En el foro Hash te han dejado esta respuesta:

    Cita Iniciado por Esse en los foros Hash Inc.
    Just did a download and install, no problems.
    Maybe you should download the file again, in case
    the file has been corrupted, and try to install it.

    /Lars
    ...
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  15. #30
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    Re: Hash's Animation Master 2006 v13.0 Release (y avances)

    Versión Nueva

    Cita Iniciado por WillP en los foros Hash
    Here are links to the v13.0n Installer.


    Windows:
    OSX (Univeral Binary):
    -fixes
    • 0003950: [_Other] New PWS Filter (jandals)
    • 0003949: [SVN Data Repository Interface] two community panel context menú "locate on disk" fixed, svn status messges strings fixed (Noel)
    • 0003929: [Rendering] Crash when rendering (ftude)
    • 0001878: [Animation] Buggy distortion box posing. (KenH)
    • 0002126: [_Other] Distortion Objects lose there target (rwilliamson)
    • 0001886: [Animation] Not able to add distortion box to a pose (robcat2075)
    • 0003447: [Relationships/Poses] Can't make Distort objects a constant part of the rig (splinesmith)
    • 0003620: [Hair] TWO: hair with alpha image square shadow problem (mtpeak2)
    • 0003795: [Hair] TWO: streching hair after rotating light rig (mtpeak2)
    • 0003889: [Animation] Rotate Manipulator gets "flight controls" (jandals)
    • 0003766: [_Other] A:M crashes on exit with undocked community window (even with it closed) (Steve)
    • 0003903: [Realtime] Glitch in realtime blended action animation (Ken Chaffin)
    The hair shaders mentioned in this thread are included in in this release.

    Examples prj's to play with: hair.prj and hair_oirg.prj (r-clik and select save-as)


    --------------------
    Will
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