Gracias Gracias:  0
Resultados 1 al 6 de 6

Tema: V-Ray for Maya Build 0 85 10 available for download

  1. #1
    soy un emigrante Avatar de Pit [reloaded]
    Fecha de ingreso
    Jun 2005
    Ubicación
    viendo bob esponja
    Mensajes
    16,804

    Maya V-Ray for Maya Build 0.85.10 available for download

    V-Ray for Maya Build 0.85.10 available for download

    Buena noticia para los que llevamos algún tiempo jugueteando con Maya

    (yo he visto hoy el mensaje en el buzón...)

  2. #2
    Pintor de Morales Avatar de Airbrush
    Fecha de ingreso
    Jun 2002
    Ubicación
    Europa y a veces El Reino Unido
    Mensajes
    2,483

    Re: V-Ray for Maya Build 0.85.10 available for download

    No nos pones un enlace a los vagos?

  3. #3
    Administrador Avatar de SHAZAM
    Fecha de ingreso
    Apr 2002
    Ubicación
    28.10º N 15.43º W in a blue planet.
    Mensajes
    20,761

    Re: V-Ray for Maya Build 0.85.10 available for download

    Mi demo la bajé de http://www.chaosgroup.com/support/

    Solo hace falta estar registrado

    ...
    Obtén enseñanza tradicional en arte y cine. Los ordenadores solo son herramientas. Ellos no pueden tomar decisiones creativas, y solo pueden crear trabajos tan buenos como tus conocimientos y tu experiencia les permita.
    Victor Navone


    Ser "animador" es un regalo que te ganas y un honor que deben adjudicarte los otros.
    Chuck Jones


    La tecnología no hace las películas, la gente las hace. No eres un animador sólo porque puedas mover un objeto del punto A al punto B. Eres alguien quien le da vida a un personaje, que es algo que el software y la tecnología no puede dar.
    John Lasseter

  4. #4
    Senior Member Avatar de larryvm
    Fecha de ingreso
    Oct 2004
    Ubicación
    madrid
    Mensajes
    688

    Re: V-Ray for Maya Build 0.85.10 available for download

    a ver si va avanzando por que tiene muy buena pinta
    Larry vizoso
    Pipeline developer/technical director
    el ranchito : mi blog

  5. #5
    Pintor de Morales Avatar de Airbrush
    Fecha de ingreso
    Jun 2002
    Ubicación
    Europa y a veces El Reino Unido
    Mensajes
    2,483

    Re: V-Ray for Maya Build 0.85.10 available for download

    Thanque you. Hay que probar eso.

    Saludos

  6. #6
    soy un emigrante Avatar de Pit [reloaded]
    Fecha de ingreso
    Jun 2005
    Ubicación
    viendo bob esponja
    Mensajes
    16,804

    Re: V-Ray for Maya Build 0.85.10 available for download

    Cita Iniciado por Airbrush Ver mensaje
    No nos pones un enlace a los vagos?
    Es el mensaje que llega a los que tienen licencia (total, para lo que vale... merece la pena comprarla)

    copio y pego:

    Hello,

    The new build is finally on the site (Windows only, Linux and OSX versións coming soon). Sorry for the delay; there were quite a number of new features to implement. If you encounter any issues, please post them on the forum or email them to vraymaya@chaosgroup.com

    If you are a registered V-Ray/Maya user - you can download the new build from the support section on the site: http://www.chaosgroup.com/support/

    Here is the changelog:

    V-Ray/Maya/Win - 0.85.10
    ========================
    - 0000342: [new feature] New irradiance map modes for animation with moving objects;
    - 0000316: [new feature] Added SSS with múltiple scattering to VRayMtl;
    - 0000335: [new feature] Added texture baquíng functionality (only for triangle meshes);
    - 0000312: [new feature] Added new V-Ray IES light type;
    - 0000338: [new feature] Added parameter for max number of threads in both Render Globals and in command line batch rendering;
    - 0000329: [new feature] Added support for texture referencing (only for triangle meshes);
    - 0000328: [new feature] Added units parameter to V-Ray área and sphere lights;
    - 0000323: [new feature] Added global texture filtering control in Render Globals;
    - 0000306: [new feature] Added support for RemapValue, RemapColor, RemapHSV utilities in Maya;
    - 0000311: [new feature] Added support for SGI files (Silicon Graphics *.sgi, *.rgb, *.rgba);
    - 0000318: [new feature] Added option to restore the mesh from a proxy file (of course, not 1-to-1);
    - 0000319: [new feature] Added option to export into separate vrscene files for each frame;
    - 0000315: [new feature] Added cut-off threshold parameter for the lights;
    - 0000314: [new feature] Added photometric scale parameter in Render Globals / Misc;

    - 0000336: [feature request] Added Amount parameters for diffuse, reflection, refraction colors in VRayMtl;
    - 0000334: [feature request] Option to show only the bounding box for a proxy;
    - 0000281: [feature request] Added separate choices for exporting "mesh", "lights", "textures" and "materials" in the "translator" submenu;
    - 0000320: [feature request] Added locator scale to the V-Ray lights;
    - 0000313: [feature request] Improved the UI for proxy creation/loading. Added option to backup the original mesh;

    - 0000331: [modified feature] The default path for vrscene files is the project root and is now shown in the UI;
    - 0000322: [modified feature] Most procedural textures now support the "Color balance" controls;
    - 0000321: [modified feature] Displaced meshes now support motion blur;
    - 0000307: [modified feature] Added command-line option for region rendering;
    - 0000308: [modified feature] Added Enable all / Disable all option for the render elements;
    - 0000310: [modified feature] Added intensity multiplier for the Sky plugin;
    - 0000302: [modified feature] More compact export of NURBS surfaces in exported .vrscene;
    - 0000333: [modified feature] The shaders attributes are loaded when importing existing mesh;

    - 0000337: [bug] Enabling/disabling displacement in Global options was not working;
    - 0000332: [bug] Fixed a bug when typing a filename for "Import proxy" containing backslashes;
    - 0000330: [bug] Fixed a problem where two nodes with the same name (but in different hierarchies) were assigned incorrect materials;
    - 0000327: [bug] Templated objects are not rendered now;
    - 0000326: [bug] Fixed a minor bug when a node has more than one uvw channel;
    - 0000325: [bug] Fixed a bug when two projections share the same placement node;
    - 0000324: [bug] Default color is used for file textures which do not cover the whole area;
    - 0000317: [bug] Meshes with múltiple shaders can now be exported correctly to a proxy;
    - 0000309: [bug] Produce error message instead of crashing when environment variables are missing;
    - 0000303: [bug] Lights don't render properly when scaled;
    - 0000301: [bug] VRayTexFresnel not recognized by the translator;
    - 0000300: [bug] Problems with Maya Blinn materials with transparency and refraction;
    - 0000299: [bug] Removed unnecessary BRDFLight's in translated scene;
    - 0000298: [bug] Displaced meshes ignored light linking;
    - 0000297: [bug] Fixed problem with resolution when taquíng a snapshot;

Temas similares

  1. Blender Modificador Build en Blender
    Por 3dpoder en el foro Blender
    Respuestas: 7
    Último mensaje: 22-12-2015, 21:30
  2. Blender Build
    Por Freemind en el foro Blender
    Respuestas: 0
    Último mensaje: 25-05-2012, 15:26
  3. Houdini 9 ya es Production Build
    Por SHAZAM en el foro Noticias
    Respuestas: 34
    Último mensaje: 07-03-2008, 11:30
  4. Download x
    Por 3Dmagna en el foro Videojuegos
    Respuestas: 2
    Último mensaje: 03-03-2008, 17:04
  5. Visores Del Fusion 5 02 Build
    Por lilida en el foro Postproducción
    Respuestas: 1
    Último mensaje: 19-04-2007, 17:28

Actualmente estos son sus permisos de publicación en el foro.

  • -No puedes crear nuevos temas al no estar registrado o no haber iniciado sesión en el foro.
  • -No puedes responder temas al no estar registrado o no haber iniciado sesión en el foro.
  • -No puedes subir archivos adjuntos al no estar registrado o no haber iniciado sesión en el foro.
  • -No puedes editar tus mensajes al no estar registrado o no haber iniciado sesión en el foro.
  •