Resultados 1 al 2 de 2

Tema: Instalando Quadro FX1800 que drivers

Usuario Senior
    Gracias (Dadas)
    0
    Gracias (Recibidas)
    4

Instalando Quadro fx1800 que drivers?

Ya tengo la fx1800, me disponía a bajar los drivers antes de instalarla y en la web de Nvidia hay todos estos:
    o Quadro Graphics Driver - Oficial reléase driver for Quadro and ISV certification support to all ISVs, OEMs and End Users.

O Quadro Performance Driver - The driver released ahead of Quadro Graphics Driver from each major reléase to support the ned of Press performance evalúation on Quadro.

O Quadro Partner Certified Driver - All drivers certified by our ISVs partners.

O AutoCAD Performance Driver - Nvidia Powerdraft performance driver for Autodesks AutoCAD software. Developed in close collaboration with Autodesk, POWERdraft is a free, downloadable software driver capable of delivering dramatic performance improvements when coupled with Nvidia Quadro FX profesional graphics solutions.

O 3ds Max Performance Driver - Nvidia Maxtreme performance driver for Autodesks 3ds Max software. Developed in close collaboration with Autodesk, MAXtreme is a free, downloadable software driver capable of delivering dramatic performance improvements when coupled with Nvidia Quadro FX profesional graphics solutions.

O Mosaic utility.

O Mercury Transmit Plugin.
    Alguien me puede decir las diferenciasí o en todo caso cual usar?
    Posdata: Por si sirve de algo, también quiero añadir al equipo una gtx580.

Moderador Avatar de AlphaCAD
    Gracias (Dadas)
    1001
    Gracias (Recibidas)
    1807

Instalando Quadro fx1800 que drivers?

La opción correcta de entre las distintas opciones sería: Controlador gráfico para Quadro ODE.

Para Windows 7 64 bits, por ejemplo, sería este el driver.