Vaya que bonito: http://www.blender3d.org/cms/new_par...s_a.721.0.html. Saludos. Maléfico.
Vaya que bonito: http://www.blender3d.org/cms/new_par...s_a.721.0.html. Saludos. Maléfico.
Wa muy bueno lo de las partículas, va para arriba Blender.
finished Hair strand render Project (well, for release), a los with a god doc. hair strand rendering..
Added width control for strands.
Made Tangent (Anisotropic) render an option.
(So you can render strands more solid, like metal/wood).
Also:
-Alt+a Anim playbak with static particles made cursor flashing
Ostia. No sé si habéis leído esta noticia en el blog de orange http://orange, Blender.org/blog/get-a-Haircut.
La leche.
Dicen que también, quieren hacer mejoras en los materiales (en breve).
No me convence todavía, no me convence todavía, pero ya llegara, estoy viendo grupos aislados de pelambreras que no aporta nada de realismo (en la parte de las patillas).
¿Qué Shazam? El peine de am no nos lo quita nadie.
Si seño, tenemos un peine y cepillo que para que (aunque ha mi solo me servirían para la coleta.No me convence todavía, no me convence todavía, pero ya llegara, estoy viendo grupos aislados de pelambreras que no aporta nada de realismo (en la parte de las patillas).
¿Qué Shazam? El peine de am no nos lo quita nadie.
Obtén enseñanza tradicional en arte y cine. Los ordenadores solo son herramientas. Ellos no pueden tomar decisiones creativas, y solo pueden crear trabajos tan buenos como tus conocimientos y tu experiencia les permita.
Victor Navone
Ser "animador" es un regalo que te ganas y un honor que deben adjudicarte los otros.
Chuck Jones
La tecnología no hace las pelí*culas, la gente las hace. No eres un animador sólo porque puedas mover un objeto del punto A al punto B. Eres alguien quien le da vida a un personaje, que es algo que el software y la tecnología no puede dar.
John Lasseter
Yo no he visto el peinado de a:m y supongo que, estará muy bien por la experiencia que tiene, pero el de Blender por curvas en tiempo-real (último cvs) también es muy sencillo y rápido.El peine de am no nos lo quita nadie.
Qué ganas tengo de acabar el trabajo de las navecitas y ponerme con personajes.
revisión of NLA stride option. Previously, using the stride bone tried todo get that bone motionless on the Path by correcting the internal time of the action. This however caused todo Many problems, especially with irregular walk..
The new system a los tries todo kep the stride bone motionless, but this by moving the entire armature, and not changing the timing of the action. Give much nicer results.
To make editing strides easier, ive added a new option in the NLA panel todo disable the Path. This bien you can quickly switch todo editing the action itself (keying the stride bone) and viewing the result.
Perdonad por el off-topic, pero, que guapa eres Pedro. (.ains). Un saludo.
Última edición por elGordo; 16-11-2005 a las 08:39
Cuiño, cuiiiiño!!!!
Borrar.
<festival del offtopic: on>. Vaya, Natalie, Natalie.
festival del offtopic: of>.
Última edición por pedropp; 17-11-2005 a las 12:57
Hay un festival de of-topic. Todos aquí. Ya habrá tiempo de pedirle perdón a Luroc después.
new constraint option for pose: local copy location/rotation. The locality is restricted todo action or user-transform only. Or as it goes in the code now: by setting a constraint local, it executes the constraint before it calculates the influence of action or user transforms..
Also note that this works in evil eulerians. Meaning that when you only want todo copy the x, y or z compenent of a Euler, it can give unpredictable results when the other Euler values are set, this because Euler axis rotations work on top of each other.
Matt Ebb 2005/11/16 17:03:01 cet.
added a slider todo control Camera passepartout Darkness in Camera edit buttons..
ton Rosendal 2005/11/16 22:58:49 cet.
special orange request, support for Softbody goal weights for lattices..
Animating detailed Clothes with Softbody becomes messy, so now well.
Try it this way.
It Simply uses the w (weight) value, as already available in each lattice.
Point. Only had todo make it editable.
Nkey panel.
Or press w in editmode.
Further there a minimalistic w button in the Softbody panel.
Última edición por pedropp; 16-11-2005 a las 23:43
Aquí tenéis un buen ejemplo de partículas con curvas formando trenzas. http://orange, Blender.org/wp-conten...ids2.blend.zip.
-- IMÁGENES ADJUNTAS --
![]()
(ton Rosendal) 2005/11/17 12:40:58 cet]. Log: Another orange sneak-in feature: Softbody support for curves & surfaces.
Well, it already worked a bit, but without weight options or edge.
Stifness. You now can set the weights using the properties panel in.
The 3d window (allows múltiple selections to) or with wkey in Edit Mode.
Bézier curves have this todo.
Note: lattice Softbody goal created yesterday wont work anymore.
Ive had todo recode weight support for Nurbs points, using a new weight.
Variable, this because the existing w variable was in use for Nurbs.
Already. Alos lattices have this new weight variable, so the code is nice.
Uniform. Lo siento for the artists who already created complex lattices.
Note2: surface objects dont support Edge stifness yet.
Note3: ive removed ancient screen coordinates from the Bézier structure.
Which makes - Even with added weight and padding - The structure smaller.
Demo file: http://download.blender.org/demo/tes...lattice, blend.