Estimados colegas, he visto en los foros el comando Vray Sun, es nuevo con la versión de Vray? Gracias.
Estimados colegas, he visto en los foros el comando Vray Sun, es nuevo con la versión de Vray? Gracias.
Si sigues buscando información sobre el Vray Sun, encontraras algo de más información. Sera poca la que hay, porque viene con la versión 1.5 y ésta todavía no está en el mercado. Saludos.
:: Ningun tonto se queja de serlo; no les debe de ir tan mal ::
A mí me acaba de llegar esto:Si sigues buscando información sobre el Vray Sun, encontraras algo de más información. Sera poca la que hay, porque viene con la versión 1.5 y ésta todavía no está en el mercado. Saludos.
Chaos group todo reveal Vray 1.5 at Siggraph 2006, Boston.
The wait is nearly over. The first oficial pre-reléase of versión 1.5 of the Vray renderer Will be revealed at Siggraph 2006 in Boston, usa.
Since this versión requires a hardware look (dongle) in order todo run, Vray users Will have todo fill in a dongle request form. In order todo do this, por favor log in todo the support section on our site:
And follow the enlace todo the dongle request form.
Those of you who are attending the Siggraph conference in Boston Will be able todo get their dongles directly from us by specifying this in the dongle request form (fill in Siggraph as the shipping address). We Will begin shipping the dongles todo all other users shortly After the Siggraph conference is over.
We welcome you todo Siggraph both #1014 (vismasters and Chaos group) where you can se Vray 1.5 in action, additional información about aura as well as an overview of a new product that is about todo be released - A sequence player.
We would a los like todo invite you todo the Vray users meting todo be held as part of the vismasters design visualization conference on august 4th, 2006. For more details, por favor visit.
V-ray 1.5 builds on the existing fundación of the Vray rendering engine, extends its capabilities and adds Many new features:
(*) full Render Elements support inside 3ds Max with nearly 30 Render Elements available;
(*) physically based Sun and Sky for simulating the natural Daylight illumination of the Earth;
(*) physically based Camera model with real-world parameters (exposure, distorsión etc),
(*) new material types (Vrayblendmtl for layering materiales in an eficient manner, VRay2SidedMtl for simulating Thin hola surfaces, vrayfasts for simulating Subsurface Scattering in hola materiales like humnan skin, and more),
(*) detail enhancement for the Irradiance Map - A blend between the Irradiance Map and Quasi Monte Carlo GI todo bring the best of both worlds;
(*) adaptive Path tracing;
(*) Vray Dirt texture map for simulating Dirt or Ambient Occlusion;
(*) improved distributed rendering;
(*) improved Vray virtual frame buffer;
(*) multi-platform SDK for extended virtually any part of the rendering engine;
(*) and much more.
Best regards, Chaos group team.
Pit Matson dejó de existir en su mensaje 5.999
No eres el único Pit, no eres el único.
Deja de reírte, cojones.
Pit Matson dejó de existir en su mensaje 5.999
Nuchas gracias por el aporte, seguiré investigando. Gracias.